Help Help Help

Nieuwe bestuur's leden.

Wij als bestuur zijn opzoek naar aanvulling, als die er eenmaal is kan er ook langzaam worden doorgeschoven. Op die manier hou je verfrissing in het bestuur. Als er leden zijn die onze vereniging een warm hart toe dragen meld je bij het bestuur er is vast wel iets waar je ons mee kunt helpen.'t zijn niet alleen bestuursfuncties het kan ook bv. een viswedstrijd commissie zijn. Ook zoeken we iemand die kan helpen bij het opzetten van een verenigingswebsite, het vullen daarvan en het actueel houden van de website. Dit zijn dingen die je van achter je pc thuis kunt doen.